Zoë Samyn

Verbinden met de natuur, dat breng Zoë tot rust!

Een wildpluk salade verzamelen, of een wilde pesto bereiden is pure meditatie.

De natuur intrekken, secuur de plantjes determineren en verzamelen, verwerken in een heerlijk wild gerecht, ja daar wordt Zoë echt gelukkig van!

Samen met Brecht nam ze in 2020 De Outdoorschool mee over en vanaf 2022 zet ze haar ook volledig in achter de schermen van De Outdoorschool.

Naast haar koffie trainingen die ze nog geeft als barista, zal ze nu meer en meer actief zijn buiten in de natuur!

Haar passie voor natuur, dier en heilzame planten deelt ze ook graag tijdens de weekends.

Vanaf 2022 zal Zoë ook ' Wildernis Retreats ( Woman Only )' geven binnen De Outdoorschool, weekends waar vrouwen samen komen in de natuur om de helende eigenschappen van elkaar en de natuur te ervaren!

Voornamelijk houdt Zoë zich achter de schermen bezig van de Outdoorschool.
De administratie en marketing volgt ze op de voet op.

Waarom ze samen met Brecht mee in het avontuur van de Outdoorschool stapte?

Vaker in de natuur vertoeven en dichter bij de natuur staan doet haar zelf goed, dus wil ze deze beleving ook met zoveel mogelijk mensen delen.

Samen met Brecht vormt ze een goed duo om zoveel mogelijk mensen een optimale natuurbeleving te geven voor en achter de schermen.

Het ontwerp Plant Lady die je terug vind in onze webshop op verschillende artikelen is dan ook gebaseerd op de liefde voor planten van Zoë.

Hier vind je de koffieplant, vlierbloesem en ginkgo terug, de 3 favorieten van Zoë.