Recensies

star

Wat een beleving! De wilde natuur in trekken, de tentjes staan klaar bij aankomst, wat een fantastisch onthaal. Samen met een groep gelijkgestemde leren over de natuur en de natuur echt BELEVEN! De instructeurs delen vol passie hun kennis, gaande van vuur leren maken tot wildplukken in de natuur. Ons bushcraft weekend was top!

Karin

star

Brecht Steenwegen leerde mijn tienerzoon dat het (off line) leven in het bos de max is. Mijn zoon is verzot op "Brecht de vuurman", zoals hij hem noemt. De outdoorschool leert je alles wat op school niet mag: vuur maken, met messen werken, je plan trekken. En dit alles met liefde, zorg en zoveeeeel passie! Dank je wel!

Geertrui

star

“Ik heb 700 km van de GR10 gelopen. Zonder deze cursus was ik na de derde dag al afgehaakt, of erger. Door jullie bijdrage en kennis is het nu een van de drie mooiste gebeurtenissen in mijn leven geworden. Iets waar ik nog steeds bijna dagelijks aan terugdenk.”

Paul Bakers

star

“Mijn eerste cursus bij de Outdoorschool was het bushcraft survival weekend. Het deed voor mij een deur (lees: hele grote poort) open. Het is moeilijk te beschrijven maar samen met de geboorte van mijn dochter was dit de belangrijkste gebeurtenis in mijn leven.”

Hermans Filip

star

“Sinds mijn cursus kaart en kompas wandel ik véél meer. Het inschatten van de wandeltijden, het lezen van de hoogtelijnen op de stafkaart, ... het helpt allemaal om een wandeling beter voor te bereiden. Het doet in elk geval uitkijken naar meer en hoger!”

Patrick

star

Wat een super weekend! Een zeer gevarieerd en uitgebalanceerd aanbod van activiteiten die elkaar vlot afwisselden. Bomen hakken en stronken klieven, leren werken met messen en zelf vuur maken wisselen af met rustigere activiteiten als koken op het kampvuur, sluiptechnieken, wildpluk van eetbare kruiden, en een “sit” om wilde dieren te spotten. Overnachten in een tent of in openlucht, zoals je zelf wil. Een super ervaring voor jong en oud! We komen zeker nog eens terug!

Anita