Evenementen op maat

Een vuurworkshop voor 50 kinderen in een park of voor een verjaardagfeestje bij je thuis? Outdoorcooking als teambuilding voor een bedrijf op locatie? Of een vrijgezellenfeest met alles er op en aan gegoten in een jasje van avontuur en natuurbeleving? Hier bij ons kan het allemaal.

Bij de outdoorschool zijn we opportunist. We zijn er zeker van dat elk evenement waar natuur of vuur centraal staan een meerwaarde is voor de natuur. Als wij mensen kunnen inspireren om zelf meer de natuur in te trekken en zelf meer te beleven dan zit het goed. Dan pas krijgt natuur de aandacht dat ze verdient. Het is ook eens wat anders, een unieke beleving!

Samen met onze klanten vinden we de juiste formule. Wil je graag samen met je collega’s zelf leren brood leren bakken op open vuur of leer je liever met je handen werken en snij je eigen houten lepel! Maar evenwel brengen we kinderen meer bij over de dier, natuur en vuur op school!

Op tal van evenementen zijn we jaarlijks terug te vinden. Samen met onze klanten bespreken we wat zij graag zien gebeuren en wat mogelijk is. Heb jij ook zin in een avontuurlijk evenement op maat? Twijfel niet om ons te mailen en samen maken we er een onvergetelijke leerzame dag van!